Program lojalnościowy

GŁÓWNE INFORMACJE

Program lojalnościowy jest skierowany dla zarejestrowanych klientów.

Każdy zarejestrowany ma możliwość po zalogowaniu się na swoje konto sklepu sprawdzić ilość uzyskanych punktów.

Punkty zostają naliczane po zmianie statusu zamówienia na "zamówienie wysłane".

Koszty przesyłek nie podlegają rabatom.

Punkty za każdy zakup ważne są bezterminowo.

 

PRZYZNAWANIE I ODEJMOWANIE PUNKTÓW

Punkty przyznawane są w zależności od wartości dokonanego zakupu, zgodnie z następującymi zasadami:

1) za każdy pełny 100 zł brutto wydany na zakup klient otrzymuje 10 punktów. Przy ustalaniu wartości zakupu grosze zaokrągla się w dół do pełnych złotych.

2) do naliczania punktów uwzględnia się wyłącznie cenę produktów. Do naliczania punktów nie uwzględnia się kosztów dodatkowych, jak np. koszty przesyłki.

3) klient ma również możliwość uzyskania dodatkowych punktów w programie lojalnościowym poprzez oddanie opinii o produktach. Za 1 opinie klient otrzymuje 2 pkt.

W przypadku skorzystania z uprawnienia do odstąpienia lub zwrotu zakupionych produktów, punkty przyznane za ten zakup zostaną anulowane.

 

PROGI RABATOWE

Zebrane punkty można wymienić na stały rabat:

 2% rabatu po zgromadzeniu   50 PKT
 3% rabatu po zgromadzeniu  100 PKT
 4% rabatu po zgromadzeniu 200 PKT
 5% rabatu po zgromadzeniu 300 PKT
 6% rabatu po zgromadzeniu 400 PKT
 7% rabatu po zgromadzeniu 500 PKT
 8% rabatu po zgromadzeniu 600 PKT
 9% rabatu po zgromadzeniu 700 PKT
10% rabatu po zgromadzeniu 800 PKT

Minimalny rabat wynosi 2%.

Maksymalny rabat wynosi 10%.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl